hejdå

Imorgon så åker jag och moa på ''tönt-läger'' haha, nej men astromoniläger, och det ska bli super kul! , vi och töntarna, eller juste, det är ju vi som är töntarna! haha.
Idag har de som sagt vart jätte fint väder! Och vill ni veta en sak?!?! JAG HITTADE EN TUSSILAGO! Haha fett stolt. Och så har vi stått och kört hejja ramsor till dom som pela fotboll och vi stod i mål, fast jag är så otroligt bolrädd så ja sprang typ så fort bollen kom. Men jag stod också och distraherade Erik som var målvakt i andra laget, så han nöp mig...
Jag har vart ute och hoppat studsmatta ganska mycket idag. Haha jag kan fortfarande volt och landa på fötterna *stolt* haha. Men nu ska jag städa och packa klart, sen duscha.
Så vi hörs nog inte på ett tag etersom jag åker till Åre direkt efter jag har vart på läger, så see yah suckers!

Sån åkte jag förra gången jag va där och hoppas på att göra det igen.




Åreskutan.




Najs va?




Sakna mig och jag finns alltid på luren!


Kommentarer
Postat av: n a p o l e o n

jag saknar dig <3

2009-04-02 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0