inte så mycket blogg

Hejsan!
Nej det har inte vart så mycket blogg nu på sista tiden, men det har hänt ganska mycket, inte så roliga saker, som gjort så att jag inte har haft lust att vara inne på datorn.
Har ingen lust att tala om det, men någon gång lär ni ju få reda på det.

Valborg idag då! Har vart ute med några kompisar och träffat ganska så många. Och bara så alla vet har min tunga vart rosa, och då menar jag knall rosa!, men nu är den grön ;) . Fråga mig inte varför (a).

Va i stan med skolan igår, på morderna museet. Inte så jätta kul, men roligar än att plugga.
Sen fick vi typ gå fritt, och jag, Moa och Karin satt i Kungsträdgården och kollade på några som spelade gammeldags musik, Haha. super kul! (?).
JUSTE! Det var några frannsmän som kom och antastade mig! Haha först vare en tjej som typ la sin armbåge på mig eller nått, sen kom en kille och smekte mig på armen! Dom där fransmännen är allt underliga, jag förstår mig inte på moa som tycker så mycket om dom (a).
Nej inga bilder från idag eller igår eftersom sladden är hos pappa. Men jag har lite bilder ifrån Åre t.ex.
Enjoy!










I Love U!

Men nu ska jag kolla på film.
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: moa

Hihihi Sam :):)

2009-05-01 @ 17:59:41
URL: http://thelifeofmoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0