kan man få en fotmasage?

Hej, va ett tag sen nu. Men nu har veckan börjat om ochdet är tidig uppgång och trötta kvällar.
Nu är jag då på JC och praoar, kul kul, men det sliter på en. Är alltid jätte trött när jag ska hem. Och jag går ju alltid omkring, eller står, vilket jag inte är van vid, så ja.. mina fötter är så gott som döda när jag är hemma.

Kryssningen var super kul, och jag har några bilder, men när ja skulle leta efter sladden fick jag typ damp elelr något och börja slänga saker om kring mig, efterosm jag inte hittade den. Så jag gav upp, den kommer väll framm när den vill.

På lördag är det uppvisning, superkul! Och efter det fyller mosters sambo 25 år, så ska på fest där då efter dansen. Fast det får inte bli så himmla sent, för jag ska på dans dan efter också vid ett tiden, och kommer inte orka upp om ja inte sover.

Ikväll är det då Ugly Betty, DH och christine! Yey! I love Tisdagar!
Jag satt nyss och kollade på de två avsnitten från förra veckan, efterosm jag missade dom, (när jag städade..). Och det var så sorligt, det där avsnittet med Eli gubben, jag höll på att börja grina varje gång hemmafruarna blickade tillbaka.

Aja, ska sätta mig framför teven nu och kolla på Ugglan Bettan ;)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0