lev livet

Njut av den tid du har.
- Livet har en stor innebörd. Det är ganska så svårt att räkna ut vad livet går ut på. Det är nog upp till varoen vad det går ut på. Men uppskatta att du har fått en tid här i livet och njut av det.

Gå inte och beskymmra dig över små saker.
 - Skit i alla små saker som finns. Bry dig bara om vad du tycker är viktigt.

Prova på något nytt varje dag.
 - Enligt mig kan man inte ha levt klart sitt liv innan man har gjort allt man tycker själv borde ha gjort. Jag vet en massa saker jag vill göra innan jag dör, och ändå är jag bara 15 år sanrt.


Mitt tips:

Blicka inte tillbaka, de istället fram emot det liv du har framför dig.
Det som är gjort är gjort, det går inte att ändra på det förflutna.
Lev livet varje dag, för en dag så kan man inte det längre...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0