snabbt

Jag hinner skriva ett snabbt inlägg innan jag ska duscha och fixa mig för en lång resa imorgon till åre.

Jag och moa har ju vart på astronomiläger och kom hem idag. Det var riktigt kul. Vi trodde typ att de skulle va pluggis nördar men alla var jätte snälla å lite knäppa, typ som mig och moa. (missuppfatta mig inte fel :D)
Och en sak som inte många har sätt, SATURNUS! haha fett stolt :D
Men jag är jääätte trött, vi va vakna ganska sent och berättade historier, lite läskigt vre i slutet.
Asså jag har lärt mig jätte mycket på de här lägret och jag ångrar inte en sekund attja åkte.
Och ni som tycker jag är väsrta nörden, SÅNT FALL ÄR JAG EN STOLT NÖRD!

ÅÅÅÅH, visa tycker typ att de e typ stört och töntigt att plugga, men gud! Skyll er själv a när ni är ute liggare!
Och vadå? är de mycket coolare att gå och leka dum? eller till och med vara dum? jääääätte många skrev till mig och undrae vad astronomi är. SKÄMTAR NI ELLER?! Det är något grundläggade som alla borde iaf ha en liten vink om vad de e..
ah säger som sagt, säger bara skyll er själva när ni är uteliggare och alla era vänner som är seriösa och fokuserar på framtiden och inte bara lever i nuet är framgågrika. ni kommer inte alltid ha era föreldrar som ställer upp för er i alla år. lär er att stå på egna ben för en gångs skull.


HIHI
som sagt, sakna mig och jag nås på luren! jag kommer att ha de sjukt bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! frida vadå äkta mig med uteliggar grejen ? :D

2009-04-08 @ 20:04:50
Postat av: svar

haha ofc (vum du än är?)

:D

2009-04-09 @ 18:57:05
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0