sista dagen nu då..

Ja idag är det då sista dagen på sommarlovat. Och jag har valt att tillbringa den här hemma och bara ta det lungt.
Och något jag tycker är lite underligt är att jag inte är ett dugg nervös. Jag har ju varit det i alla år, men nu så är jag inte det. Så det tog alltså nio år att vänja sig av med det. Fast snart så börjar jag ju ny skola igen. Eller om ett år då. Och då kommer jag väll vara lika nervös igen. Hehe.
Jag får se om jag bara sitter framför datorn hela dagen eller och jag faktisk kommer göra något vettigt...

Kommentarer
Postat av: kusinen din

vad tidigt nu börjar :O

vi börjar int förns den 24.

fast de är ju iför sig snart :S

2009-08-16 @ 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0