God morgon

Jag vaknade för en liten stund sen. Fast först så vaknade jag runt 8 fast jag somnade om och nu så vaknade jag halv 12.
Men iallafall, va ju på bio igår med Matilda och Liza. Filmen var jätte bra :) Vi såg i taket lyser stjärnorna.
NÄr vi kom dit fanns det inga plattser som var brevid varrandra men vi köpte iallafalla så satt en på kanten i en stol
 (haha det var jag som fick den ärade plattsen) och Liza å Matilda satt i trappen. Hehe.
Sen när filmen var sluta så var jag bara tvungen att äta på taco bar. När jag hadde ätit typ två nacho chipps så hittade inte Liza sin mobil. Så dom sprang tillbaka och letade efter den i biosalongen. Så jag sätt där och åt alldelles själv. Hehe. Men som kom tillbaka efter en stund Men hadde inte hittat mobilen. Inte bra.

Men hemvägen var otroligt rolig, för jag åkte ju iväg med sveriges största clowner. HAHA. Vi stod iallafall och väntade på bussen i Kista och vi kollade på den där digitala talvan som de stor alla busstider. Då såg vi att bussen till Jakan skulle gå typ om 20 minuter och bussen till Spånga 5 minuter. Så vi stod och väntade på den som skulle till Spånga. Så såg vi att det var en Spångabuss på andra sidan, men Liza ba ''men den åker väll runt och kommer hit''. Men det gjorde den inte, så vi låssas dampa på Liza :D haha. Amen sen kom iallafall en till buss till Spånga. Så vi hoppade på den. Fast vi visste inte att de va välldigt lågnt till Spånga ifrån kista. Haha. Så när vi kom till spånga hadde vi missat tåget. så vi stod där i en halv timme och vänade. Och MAtilda var tydligen jätte kissnödig efter att vi hadde as gravat nästan hela bussresan. Så hon satta sig och kissa på tågstatione. Och sen ville Liza också göra det. GUD VAD JAG GARVADE!
Dom är helt störda. HAHA. Amen vi gjorde massa mer men ja orkar inte skriva detaljer. Hehe. För jag ska ju inte skriva så mycket av mina dagar men jag var bara tvungen att berätta det där.

Men ja kommer skriva lite mer sen. Mamma har fåptt stöd damp och städar runt mig bara för att irritera mig..
Puss på er<3


Kommentarer
Postat av: n a p o l e o n

yey, npoleon var kiss nödig lika så liza ;p finns inget att gära åt(A)

puuuss

2009-02-01 @ 17:07:04
Postat av: Ida Bäckström

Jag vill också se den ! Är den värd att se ? ;O3

2009-02-22 @ 13:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0