hur är det med ansvaret .. ?

Jag läste lite om blondinbella i VR förr veckan, och hon tycket att Carolina Gynning och dom andra borde ta mer ansvar för att dom har så många unga fans.. Jag håller inte alls med BB i det här fallet. Såklart tycker jag inte att det är super bra som dom skriver i sina bloggar, men dom har ju inte valt att alla ska göra exakt allt som dom gör. Det är deras livsstil.. Så jag tycker dom inte ska behöva ta ansvar och skriva saker som dom inte är..

(Jag förkladrade inte så bra men hoppas ni förstår.)

The voice street dance school har vart och dansat på vår skola och ska göra det de följande fem veckorna som kommer. Super kul.
Nu ska jag iväg på min andra dans, hehe.

xoxo F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0