i väntan på jonna

Nu sitter jag här och väntar på att Linda och Jonna ska hämta upp mig. Jonna mår jätte dåligt så hon ska va hos oss ett tag.

Så medans jag väntar tänkte jag lägga in ett tidsfördriv.

Vilken svordom använder du mest? det vet jag inte, jag slänger nog ur mig saker utan att äns veta det själv.
Äger du en iPod?  ja
Använder du flip-flops? på sommarn, ja. haha
Favorit komiker? gills jim carrey? om inte så typ johans glans eller gubbarna gustavsson,
Var köper du dina matvaror ifrån? jag handlar inte själv, men jag tror att dom köper typ på ica, vivo, coop, willys.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? det beror på vilket humör jag är på. haha
Vilken var den senaste filmen du såg? beck.
Delar du rum med någon? med min hund, hähä.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? jag vet inte vad jag skulle köpa men jag skulle antagligen donera en del.
Har någon någonsin kallat dig lat?  haha ja!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej men jag borde ta. ;)
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?  haha den är helt tom.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? I så fall VAD?  jag tror inte det. men skulle inte säga för då skulle det itne va en helmis ;)
Vad åt du till middag senast? bullköttar och spagetti ;)
Använder du huvtröjor?  jappjapp
Kan du vissla? ja men är inge bra.. det låter inte så högt ;)
Vilket land var du senast i? sverige? ;) haha nej men turkiet tror jag.
Vem var den senaste som ringde dig?  jonna. men jag svarade inte så jag ringde henne igen :)
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? popexpress helt klart!
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0171- haha
Tittade du på tecknat när du var liten? ja och gör det fortfarande.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? hahah skit litet!
Hur många syskon har du? 2 hel, snart 2, och 3 halv.
Är du blyg inför det motsatta könet? haha varför skulle man ? är ingen diskriminerare pga könet ;) haha
Vilken dans-sort är roligast att kolla på? typ street/hiphop
Vilken film kan du alla replikerna till? det finns ingen film som jag kan alla replikerna på, men jag kan lite ifrån john tucker must die, haha GRINCHEN, och a new york minute. hihii
Äger du några band t-shirts? inte band, men har en med magnus uggla på ! hahahah
När flög du senast?  förra sommarn -.- 
Hur många stolar står kring ditt köksbord? hos mamma- 2 och en soffa. hos pappa- många
Läser du för skojs skull?  ja..? om ja inte tycker det är kul skulle jag inte läsa..
Pratar du några andra språk? marsianska :D
Diskar du din egen disk? nej. eller bara typ i fjällen om det inte finns diskmaskin i nån stuga. det händer att det inte finns det -.- och då diskar jag hällre mitt egna än att dela updagarna så jag måste diska alla andras.
Har du gråtit offentligt? ja ?
Har du en stationär dator eller en laptop? stationär..
Försöker du alltid lära dig nya saker? jag har börjat tycka det är kuligt att lära mig nya saker. så jag svarar ja där ;)
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja faktiskt. fast jag skulle aldrig våga, har smärt fobi typ..
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? ja tror de. eller vad har det för betydelse?
Kan du kasta macka? haha nej jag hittar aldrig några bra stenar ;) (skyller på det)
Vad har du för ringsignal? hot n' cold remix ;) haha har haft den i tusen år, men om jag ändrar kommer jag inte komma ihåg att jag gjort det och inte märka att det ringer ;)
Har du någonsin varit på Jamaica? hehe nej.
Vad har du med dig in på bion? hm.. jag går inte så ofta på bio.. men typ popcorn? cooooola. ah typ de ;) haha
Vem är din favoritlärare och varför? min favvo lärare va Per, men jag har bytt skola men han kommer alltid förbli den bästa av de bästa ;) haha
Tror du folk snackar skit om dig?  ´ja, man kan inte undgå skitsnack, jag bryr mig inte så mycket. det som stör mig är när någon ljuger om det. eller ljuger överhuvudtaget ;)
Vad har du för väder? dä ä kaaaaaaaaaaallt.
Gillar du att flyga? DET ÄR DET BÄSTA JAG VET!
När sov du senast på golvet? jag brukar sova på golver ganska ofta, haha det låter som värsta uteliggaren, men jag kan ibland få ont i ryggen av mjuka sängar, så golvet är skönare ;) haha . (kommer göra det inatt för jonna kommer ju) haha
Gillar du din boendesituation? nej. BÅLSTA SUCK!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag vet inte, hur länge jag än sover är jag ändå trött..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? det beror på. men jag slösar bort min tid på tex datan -.- så det blir stressigt när jag komme rpå att jag har tex en hemuppgift som ska vara klar innom en vecka, haha
Pasta eller Potatis? PASTA IS MY LIFE
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? inte i trubbel direkt, i min förra skola gillade typ alla lärare mig, äben fast jag pratade, men jag riskerade hemringning en gång. haha . och jag pratade lite i början på min nya skola, men jag är jätta duktig nu, pratar typ ingenting :) hahah
Vilken är din favoritfrukt? annanas och vindruvor lätt!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? haha jag vet inte vad det är :)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? jag är själv urusel på tex dubbelteckning och sånt, jag kan störa mig på det på mig själv men inte på andra :)
Tror du på liv på andra planeter?  ja! jag härstammar igentligen från mars.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? madde! hon ville inte följa med och hämta min väska i källaren! :@
Tror du att Gud är man eller kvinna? en kvinna!!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta ? samma :P
Hur valde dina föräldrar ditt namn?  jag vet inte, de tyckte de väll va fint -.- haha nu ska jag berätta en historia varför jag inte heter evelina iallafall. min mamma och pappa tyckte att jag skulle heta evlina, men min mamma hadde tydligen en kusin som fick ett barn som hette evelina som hadde en utvecklingsstörning, så dom adopterade bort henne pga det.. det tycker jag är sjukt fel! men min mormor tyckte iaf att jag inte kunde heta det. och ingen i min familj visst typ om det. hehe men ni vet ni och jag det. haha.
Gillar du senap? USCH nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag brukar nog tänka typ att man inte ska haka upp sig på saker, men har förhoppningsvis ett långt liv framför sig så varför slösa tid på att beskymmra sig. lev livet som det är helt enkelt.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? åå! det SKa jag göra innan jag dör! :D
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? å herregud, haha det vet jag inte ;)
Tycker du om att krama folk? hm.. det beror på vilket humör jag är på :D hihih. 
Skulle du säga att du är trendig? haha nej. jag tar på mig det jag känner för att ta på mig. igår hadde jag tex på mig shorts med leggins under och en vit skjorta på mig. säg vad ni vill men jag bryr mkig inte ;) hahahha
Äger du en digitalkamera? ja, men sladden är borta så det är ingen idé att andvända den.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja! verkligen, har man lovat så har man, jag vet att jag kan glömma, men jag stör mig, och om ni stör er på mig så kan ni dra ;) haha
Vad har du för lakan?  just nu har jag något rött :)
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?  inga böcker, men massvis av filmer.
Tycker du att du är attraktiv?  hahah vilken fråga ^^
Vad är du allergisk mot? EXTREMT mot alla slags nötter. Katter. Och typ avokado och kastanier torr jag. Pappa sa det iaf haha ;)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? lite ibland faktiskt.. TÄNK det var en glad lite kossa som vi bara sitte och njuter av! herregud säger jag .

hahahah lite om vad jag tycker och tänker :)

Kommentarer
Postat av: Ida Bäckström

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? lite ibland faktiskt.. TÄNK det var en glad lite kossa som vi bara sitte och njuter av! herregud säger jag .



hahahahhah garvar ihjäl mig xD<3

2009-02-22 @ 14:27:01
Postat av: Ida Bäckström

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? lite ibland faktiskt.. TÄNK det var en glad lite kossa som vi bara sitte och njuter av! herregud säger jag .



hahahhah garvar ihjäl mig xD<3

2009-02-22 @ 14:28:12
Postat av: Ida Bäckström

hha oj, samma :p

2009-02-22 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0