mer komentarer tack!

Hello.
Den här helgen har vart en slappar helg för mig. Legat och kollat på alla Kanada's next top modell avsnitt, de gamla förstås. Och sätt väldigt många sweet sixteen avsnitt också. Jag visste hela tiden att Rebecca skulle vinna. Hehe. Har vart helt ensam hemma med min hund. Resten av familjen var på en skid tävling i Uppsala. Lill-David vann, och Sebbe ledde efter första åktet men gränsla i andra. Imorgon ska jag till skolan, efter de är det konfa sak och sen så är det dans så jag tror inte jag kommer ha tid för att blogga imorgon men på Tisdag kommer jag att skriva.

Jag har märkt att inte så många komenterar längre, inte bra.. Det är kul att blogga men det är ännu mer roligare om jag skulle få respons på det jag skriver. Så ge några tips på vad som skulle göra min blogg mer intressangt att läsa.
Och de här inlägget ska få många komentarer och tips, så tveka inte utan skriv exakt vad du tycker!
Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0