Tillbaka

Nu har jag legat och tjurat klart på mitt rum.

Dagens fundering:
Vi har inte valt att få leva och vi kan inte välja att leva hur länge som hälst. Men vi kan välja när vi ska dö. Så varför finns det människor som tycker det är kul att få en person att känna sig obetydlig. Varför slösa tid på att göra livet surt för personer?

Det finns igentligen inget svar på den frågan. Eller jag har ifallafall inget svar på det. Vad tycker ni?


Jag började tänka igår på det där med asså och asso. Jag stör mig på att folk skriver asso. För ''asså'' kommer ifrån ordet ''alltså'' och då är det mer rätt att skriva asså. Det är igentligen ett slang så inget är rätt. men ja tycker iallafall asså är mer rätt än asso. Haha.
                      
                                             

Kommentarer
Postat av: Elina Bääckström

haha ja de tycker ja me, asså att de låter bättre me asså :p <3

2009-02-01 @ 13:56:48
Postat av: Anonym

haha ja !

2009-02-01 @ 13:59:19
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0