I think that I'm a nice person, and I deserve a shot.

Jag har tänkt på det där men första intrycket. Och jag har kommit fram till att det tydligen är ganska viktigt. Vilket jag inte tycker är bra. För jag tillexempel är mega blyg i början.. Men blir så småningom översocial. Mina första intryck brukar oftast vara att jag rodnar när jag ska prata, jag blir drarrig på rösten så ja låten lite som en groda, och när jag var liten så sträckte jag fram fel hand när man skulle hälsa.. ja, jag gjorde bort mig rätt ofta vid första intrycket helt enkelt..
Så jag undrar; finns det människor som är villig att ge insidan en chans? Att låta mig visa att jag kan va en rolig person?

Because, I think that I'm a nice person, and I deserve a shot.

xoxo F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0