hata rubrik

Nu har jga kollat klart High school musical 3 som vi började titta på igår men orkade inte se klart. Vi har vart uppe och  gjort varm chocklad som jag hadde maränger och chockladsås i, och Jonna hadde Jordgubbs sås i sin.. hahah. Super gott och super nyttigt! Hehe, eller inte..

Aja nu sitter jag och lyssnar på Teenagers med My Chemical Romance. Jag skev ju tidigare att jag lyssnar på allt!
Snart så ska jag spela någon ruggby tv-spel.

Hehe jag är ingen nattmänniska så jag är förvånad att jag orkar vara uppe så här sent. Men jag måste sova snart, om jag kan, för jag har dans imorgon och kommer inte palla va med om jag inte har sovit, hehe.

Jag har suttit och fördrivt tiden med att göra massa kuliga videos. Men jag tror inte att jag vill lägga in någon, eller kanske gör det sen.
Men nu ska jag.. göra något annat, haha ciiaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0