dagens

Dagens låt: Dagens låt måste nog vara ''Beat it'' med Michael Jackson. Jag har gått omkring och diggat den hela dagen.

Dagens humör: Jag har för det mesta varit glad. Men det låter så tråkigt att bara säga de... ungefär halva dan har jag varit trött, men efter middagen fick jag en adrenalinkick och har varit sen dess välldigt sprallig.

Dagens klädsel: Jag har haft på mig fram till middagen ett par gröna shorts och ett svart linne. Men sen så va det lite kyligt ute, så tog på mig ett par stora grå mjukisbyxer och en svart lång ärmad tröja.

Dagens väder: För det mesta har det varit ganska bra väder. Men nu och för ungefär en timme tillbaks regnar det.

Dagens tanke: Jag har nog inte tänkt på något speciellt förutom att jag har längtat otrlogigt till dansen ska börja i augusti.

Dagens vän:
Jag har inte umgåtts med några vänner sen i Onsdags.. Men det får bli Fia då. Farmors lilla hund. Haha.

Dagens bästa:
Solo! Jag lästa för ett tag seni i deras tidning att dom inte uppmuntrar folk att vara över smala. Utan att man ska vara bekväm och trivas i sin kropp. Vilket jag tycker är super bra!

Dagens sämsta:
Jag läste i någon tjejs blogg om tips på hur man gör sig själv vackrare.. Och då stod det att man skulle banta..? Vadå kan man inte vara vacker om man är överviktig? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0