Dålig updatering..

Hejsan allihoppa.. Jag vet att jag inte varit så duktig på att blogga.. Men jag har haft besök av min kusin och min moster. Och vi har haft fullt upp helatiden.

Dom kom i Tisdags, och då så chillade vi bara och sen drog vi ut och träffade lite kompisar.
På Onsdagen drog vi till nått bad och badade. De var väll sådär.. Haha, jag får ju alltid så ont i näsan när jag är under vattnet.. Och jag tappade våran nyckel till skåpet. Fast sen när vi skulle hem var det någon som hade hittade den som tur var.
Och i Torsdags (igår) Så var vi på Grönalund hela dagen. Jag och Emelie åkte nog popexressen tusen gånger. Haha. Men det är ju den ända med musik, och jag är dansare..? Och ni vet ju her det går ihop. Jag kan ju fan inte sitta still när det kommer någon bra låt jag hör.. Och sen precis innan vi skulle gå så åt vi inne på Grönan, och jag skulle göra något trick på något bord.. Och så ramlade jag och slog i ryggen. Haha det gjorde skit ont! Har nog fått ett super stort blåmärke.. Och när vi åkte Insane sista gången så hämde det något med mina höfter... Och det gjorde också skit ont.. Haha. Så har ont överallt nu typ.
Men sen iallafall skulle vi bo på ett hotell, för att vi gjorde det gratis typ.. Men då på natten så blev jag åk sjuk för jag hade åkt så mycket saker som snurrade (haha undra vad?), så jag låg ett tag och krampade på toaletten, mådde skit illa och var as yr.. Men som tur kräktes jag inte. Haha. UUSCH hatar att spy. Mår faktiskt lite illa nu också..
Men nu ska jag ta och äta, dushca och sen dra ut och träffa kompisar. Hoppas dom inte är så hyper som dom brukar vara, för jag kommer va skit tråkig..

(bilder kommer senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0