frida dissar...

Nu tänkte jag bara köra en sån där sak som nästan alla gör.. Men jag måste bara säga en sak som jag tycker..
Jag tycker att att rökare är det VÄRSTA som finns. Det är så otroligt äckligt! Jag fattar inte vad folk som röker tänker? Usch.. Jag behöver väll inte räkna upp allt som är dåligt med att röka..? Finns det överhuvudtaget något bra med det?!  Usch! Nej.. Jag dissar rökare helt enkelt.
Och jag blir så sur på dom jag känner som håller på med sånt.. Det är ju för fan pinsamt att umgås med sånna som är så totalt blåsta? Så till alla rökare: andvänd hjärnan gud gav er...


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Helt rätt frida :) <3

2009-07-10 @ 14:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0