Godmorgon

Jag vaknade någon gång vid 6 och trodde att jag hade sovit jätte länge... Men det hade jag inte.. Jag hörde hur något slog mot fönstret (och jag antar nu att det var regnet eftersom det är lite blött på vägarna), så jag tyckte det känndes meningslöst att gå upp. Så jag somnade om. Sen vaknade jag igen vid 11 tiden av att pappa stod och sjöng Thriller med Michael Jackson för fulla muggar. Så jag gick upp och kollade ut och såg att solen var framme. Jag gick ifallafall upp och satte på Your Voice med Oggi. Hehe, jag säger ju att jag är beroende av den rösten.

Men iallafall. Började föra en lite onormal sommar frukost; varm chocklad med gurk- och köttbullsmacka.
Ja det låter kankse lite kontigt medgurka och körrbullar tillsammans, men man måste ju prova saker innan man kan säga att det är äckligt. Och jag tyckte faktiskt att det var helt okej.
Och det varam chockladen då..? Hehe, ja jag var helt enkelt sugen på det.



Måste man alldtig vara som alla andra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0