Har just nattat en super trött kille som också var jätte hungrig.

Ja Sam satt i sin gåstol och bara satt och gnällde, sen såg jag att han lutade huvudet mot nackstödet, då fattade jag att han var trött. Så jag la han i hans lilla ''säng'' men en vällingflaska. Och nu sover han. So sweet!

Men jag fick lite bilder nu ifrån mammas kamera och har lite bilder själv från Bollnäs. Tänkte att jag kunde ladda upp.
Enjoy!



Ja påvägen upp dit tog vi en liten sväng förbi Kina.
Och ja... Vi ville helt enkelt passa in när vi va där...


Sötaste Matilda.


Ja, jag gick ju omkring med en ganska så stor scarf runt mig.
Eftersom jag hade brännit mig på axlarna dagarna innan.


Vi ville passa in.


Och ja.. Ännu en gång ville vi passa in.


Ja, när vi ändå var där så passade vi på att äta god Kinamat.


Bara en bild.


Hahahahahha. Ja, somsagt, måste man alltid vara som alla andra?
Hahahahahahhaha (överdivet garv!)


Jag, morfar och Matilda.


Jag och Matilda.


Vi så seriösa!


Jag och mina superduper coola byxor!!!


Det finns naturligtvis mer bilder men jag orkar inte ladda upp alla. Det kanske kommer på efterhand.
Men nu ska jag ta och kolla på lite saker jag skrev igår och kolla om det är någon idée att göra det, eller om jag bara var trött igår. Hehe.


Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv. okeej.. Jag ska åka till mitt sommarhus:)

2009-07-03 @ 13:16:40
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Din kusin emelie

jag saknar verkligen när vi satt på den där bänken när vi var små, hos mormor o morfar.

och jag saknar DIG såklart ! <3

2009-07-03 @ 15:47:20
Postat av: din kusin emelie

* och vi satt och lyssnade på en "jätte bra" låt, nånting med snus. kommer du ihåg ? :D<3

2009-07-03 @ 15:49:16
Postat av: svar

Emelie:

Jag saknar dig också! Vi lovade ju varandra att träffas under sommarlovet, och vi har ju inte äns planerat något! Men sommarnen är inte över än ^^<33

2009-07-03 @ 15:49:37
URL: http://ihuvudetpafija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0