Sommar musik

Jag hade bara tänkt att medela vad som kommer pumpas på högsta volym ur min iPod resten av sommarn. (Kom ihåg att jag inte är som alla andra!!)

Byz
Karatefylla
Hej där



Green Day
American Idiot



Tyra Banks
Shake ya body



In Flames
Come Clarity




Michael Jackson
Remember the time
Black or white
Billie Jean (remix med Kaney West)
Beat it
Billiea Jean
They don't care about us



Basshunter
Angel in the night
All I ever wanted



Busta Ryhmes
I Love me bitch



Anton och Affe
Sommaren är här



The Potion
Ludacris



Katy Perry
Waking up in vegas




Sofijah
Det finaste jag vet
Du kom som en vind



Afasi & Filthy
Jag kunde inte bry mig minde



Britney Spears
I Love Rock'n'Roll



Fronda
Klappa din händer



Evanescence
You
Hello



Fall out boy
Thanks for the memories



Gyllene Tider
Sommartider



Justin Timberlake
Summer lover




Keri Hilson
Knock you down



Timberland
Bounce (Feat. Dr Dre, Missy Elliot, Justing Timberlake)



Eminem
We made you




Linn
Fjortissommar (en sommarklassiker!)

(ingen bild)

Cidinho and Doca
Rap Das Armas




Litanol
Sommartider




Kobojsarna
Elektro



Pussycat Dolls
I hate this part
Hush hush



Kick
Ge mig lite mer



AC/DC
Thunderstruck (Remix)

Kramissången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0