uppe med tuppen!

Godmorgon! Vakna sjukt tidigt (för att vara mig) för att vi skulle sjunga för Linda som fyller år idag. Så vi har vart uppe och ätit tårta och hon har öppnat presenter. Kunde inte somna om, får se om jag sover lite senare istället.
Efter som jag inte har min kamera här hos pappa har jag ritat vad hon fick i paint. Haha.



1. En marcara. Vet inte vad för någon menmen..
2. Rosa lampskärmar.
Haha.
3. En Nikon kamera. Riktigt skyst faktiskt!
4. Någon parfym.
5. En minnes kort till kameran.

Lite senare så kommer Lindas föreldrar och så, och så kommer det mer folk på Söndag. Så får se om jag får rikta lite till. Haha.



Happy Birthday - Flipsyde.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0