ajaj

Ja idag har vi vart ute, som vanligt då. Jag orkar inte berätta detaljer... Men iallafall, när vi skulle cyklöa hem ifrån grabbarna grus handbollsträning så skulle vi cykla efter lillis bil. Och jag blev typ mosad in i ngn backe och rammla! Haha jag låg bara och garva, men ont gjorde det! Som fan! HAHA! Men jag överlever antar jag (a) Haha. Och när jag rammlade så kollade Karin bak, och råkade cykla in i bilen framför! Haha. Hon trodde att hon skulle bli dödad av han som kom ut ur bilen, men han skulle bara kolla så att det gick bra med mig :D Hehe. Ruuuuligt vare iallafall! Men nu är jag och Karin iallafall jätte lika! Konfirmerade, Tog sönder våta favorti tights när vi ramla på cykeln och har sår på vänster ben båda två :D Hehe.

Men när jag iallafall satt och åt middag så tog jag lite roliga bilder. Slänger in några. JAG BJUDER HELT ENKELT PÅ DET!! :D







(mobba mig inte)
JAAAG VET! JAG ÄR SÅ JÄVLA HET!

Men nu ska jag ta och äte lite mer tårta, haha suckers!
Baby goodbye!


Kommentarer
Postat av: karin

hahaha uffe är ju jätteläskig :O

2009-06-02 @ 15:27:42
URL: http://hejpamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0