Bilder.

Jag lägger ut bilderna nu så jag kan fixa mig och sen gå ut och njuta av sommarlovet med mina vänner.

 



Min ascoola morfar som sitter och schteker. Sommar 08.


Min lillebror sitter och leker i sanden. Mihihi. Sommar 08.


Kan ni hitta min lillebror någonstans i bilden? Den som hittar han får ett pris! Sommar 08.


Jag på något ställe i Bollnäs. Saknar. Sommar 08.


Min morfar och mormor. Sommar 08.


Alla barnen på mina kusiners landställe. Haha fan vad snygg man får vara! Sommar 08.


Och sist men inte minst. Mina härliga konfa vänner! Kommer sakna er grymt mycket! Konfirmationen 09.

Men nu som sagt ska ja ut och njuta av mitt underbara liv!
Take care!

Kommentarer
Postat av: moa

Han står väll bakom stenen ? :P

2009-06-11 @ 18:02:35
URL: http://thelifeofmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0