Bollnäs

Ja då är vi här, har inte bloggat något för har inte haft tid eller lust. Eller tid har jag väll haft men lust kan man väll saga att jag inte har haft.
Kom upp igår och gjorde inte så mycket. Var hemma här hela kvällen. Matilda och jag gjorde musivideo, sjukt bra tycker jag ! Ni får väll se den när jag har lärt mig att ändra filformat.
Idag har vi vart vid stranden, solat och badat, men det var skit kallt i vattnet så det blev mest sola.
Och juste, den världsberömda popstjärnan Michael Jacksson dog ju igår vid lunch. Det känns lite kostig även fast jag inte va något fan direkt..
Ni kan få lite bilder från när vi va på en ''cykeltur''. Den va ju inte så lång men men ..

Matilda var i och kände på vattnet. Skit kallt!!!


Här va det någon dansk unge som badade, fattade verkligen inte.. Det var skit kallt!!!


Matilda is pousing :D


Jag har skaffat mig nya byxor, and we all love it!



Nu ska vi väll typ hitta på något roligt.
Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0