Dålig humor AB

Oj vad tiden går när man har roligt! Haha har suttit och töntat mig lite på msn. Haha, sims battle! Moahahhahahaha Nej men jar är nog lite övertrött, kanske därför jag tycker sånt är kul.
Men jag och en kompis satt och prata om att vi vill ha sims 3, ah så kom vi typ in på vem som va bäst på att bygga hus på sims. Då sa han att vi skulle ha en sims battle i att bygga hus. Och så sökte jag på det på youtube, och självklart så finns det! Haha, fattar inte hus folk orkar!
Mehe, orkar inte lägga in filmen, men om ni vill kolla vad jag satt och as garva åt så;
 http://www.youtube.com/watch?v=m-dlZiwD9tU

Men nu ska jag ta och kolla på film, vet inte vilken.
Och jag kommer nog att somna, är jätte trött!
Så godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0