.

Ja vårat internet är fortfarande segt och var det igår också. Jag kunde knappt logga in på blogg.se och orkade inte vänta. Så jag gick ner och kollade på blommstertid, haha så jävla skön! 
Men idag skulle jag igentligen gått på grönadalens skolavslutning men jag vaknade runt 11 och märkte att jag var lite sen, hehe. 
Men idag ska ajg gå och kolla på när Alexandra tar studenten. Iallafall en snabbis. 
Sen vill jag gå och kolla när alla niorna kommer in till balen. Någon som vill följa med?
Anyway.. Ska nu ner och äta tårta till frukost, mihi. och sen fixa i ordning mig lite tror jag.
Take care!

Kommentarer
Postat av: moa

Jag och Karin ska dit, häng med oss ? :)

2009-06-12 @ 14:16:57
URL: http://thelifeofmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0