GEEEEEEK!

Nej, jag vet att jag inte har något liv, men sånna här tester är rooliga! :D

Berätta fyra sanningar om dig själv:
- jag har dåligt självförtroende
- jag är mig själv
- jag är oftast ärlig
- jag har så dålig fantasi att jag inte kommer på mer

Berätta 4 saker du gjort idag:
- kollat på världens bästa film
- ätit tårta
- stått och mimat för mig själv till massa musik
- väckt Mikaels låssas pappa

Berätta 4 saker du har på dig just nu:
- tröja
- något som ingen skulle fatta om jag förklara
- as mysiga plyschbraller
- örhängen

Skriv ner 4 saker du hatar:
- lögner
- getingar
- när någon kittlar mig
- falska människor

Skriv ner 4 saker du älskar:
- vissa vänner
- pass
- pass
- pass




Take care!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0