hähä



Hähä, tyckte att det var lite roligt. Jag tror inte att det är så många som inte fattar vart man ska stoppa in de oliga sladdarna.. Det är ungefär som ett där spel som man hade när man var lite.. Ni vet när man ska stoppa in rätt kloss i rätt hål.. Haha. Ja det är ju så! Men självklart ska det ju finnas spec hjälp för dom som inte är så tekniska! Gillar bara att mobbas lite! 

Jag åkte på dans.. Men själv. Ringde Moa precis innan jag åkte.. Och hon skulle äta då. Ska döda henne imorn. Och jag kan inte ringa Madde, för min mobil är lite halvt paj... Ja den går inte att ringa ifrån eller till.. Och inte smsa till eller jag kan inte smsa.. Och inte lyssna på musik, det är något stört iallafall...
Kom just på att man kanske skulle kunna starta om den och se vad som händer! Kommer snaaaaart!


Kommentarer
Postat av: RYDS

haha :D

2009-06-08 @ 22:49:37
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0