helvete!

Fan va alla ska hålla på!
Dom säger att jag får bestämma helt själv om jag vill åka med till Norge. Och jag sa att jag inte okrar sitta i en bil tillsammans med tre små irriterande syskon i en trång bil i 12 timmar.. Nej jag vill verkligen inte. Då ska alla hålla på och ge mig skuldkänslor för det. ''Vi vill jätte gärna att du ska följa med eftersom vi inte umgås så mycket'', ''Vi kommer inte görna något annat tillsammans den här sommarnen och sen är det vinter och vi börjar åka skidor igen'', ''Det är klart att du ska följa med, du som nästan aldrig umgås med pappa''.
Men vafan är det bara mitt fel eller?! Bara för att jag inte brinner för skidånkingen längre som han gör och han skiter totalt i mitt intresse och vad som jag tycker är viktigt, han får väll också ta sig tid till mig. Och dom borde fan fatta att jag inte sitter i en trång jävla bil igen efter att jag nyss kommit hem.
Men så ska alla va emot mig och vara arga på mig. Vafan är det jag som gör fel?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0