Jag saknar...

Jag kom just på att jag saknar jätte mycket saker!
Jag saknar...
... min daaator! Jag är sååååå himmla ledsen !
... mina jättegoda chockolattébollar. Dom finns där nere, men Sebbe kommer snart att äta upp alla och jag saknar dom redan!
... alla mina klasskompisar efter att vi har gått ut nian! Kan inte fatta att vi kommer att plittras.
... Karin och Clara som ska flytta till Cypern!
... Göteborg!
Och sist, men inte minst... Mitt jag 2008! Jag har verkligen märkt att jag har föredrats. Var helt flummig och galen där ett tag, och nu är jag tråkig och seriös! Ska försöka hitta tillbaka. Men jag lovar! DET ÄR SVÅÅRT!

Men nu ska jag gömma mina chockolattébollar så att Sebbe inte hittar dom! Mihih!
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0