NAPOLEON HÄR

ey yooo hoooeees :D  efterlängtade napoleon är tillbaka, fast de blir inte länge! Jag gästbloggar bara lite från fridolfs blogg! Hur mår alla då? Själv mår jag skit bra. Kari iaktar vad jag skriver, de är njutning på hög nivå! Jag gillar Karin, hon är snel. likaså frida. Snela prckar de där ja. Visst ärde trist att jag inte har ngn egen blogg?  Ni kommer sakna mig efter de här. Ni vill abraa tt inlägget aldrig ska ta slut. Jag känner er kära läsare! Jag vill passapå att hälsa till några sköna personer där ute i omvärlden. Erico-sexguden kan få ett hej i detta inlägg, även så felixioo-porrstjärna.. Juste alex mugrauer du ska få en helt egen hårspraysflaska av mig :) just like that liksom! Bara fär att du ska kunne göra ditt partytrick. Medans jag skriver här i lugn och ro äter frida lax, och karin en hel burk med rostadlök. De var faktist gott, rostadlökalltså. Dags för mig att kila innan fridolf biter mir i stjärten. AJ säger jag bara .. Jag vet att ni kommer sakna mig, jag kommer sakna er oxå kära läsare. Eller nej ..  de kommer jag nog inte. Jag och frida ska till Bolnäs på torsdag till söndag. Alla som ska dit kan ju slå en pling. Men ni får inte numret. De får ni ta reda på själva.. Over and out bitches - Napoleon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0