nu stannar jag här!

Ja nu har vi vart ute i skogen och haft frisbeegolf. DET TRÅKIGASTE OCH ÄCKLIGASTE SOM FINNS! Det var så grymt tråkigt! Ååå! Jag och Moa gick och klaga helatiden! Haha. Så när vi hade gjort några hål så gjock våran frisbee sönder och Moas lillasyster mådde inte bra, hon brukar typ inte göra det ibland. Så vi fick hämta en lärare, så slapp vi köra! Haha!
Och jag glömde att äta middag igår, så va as hungrig! åt 5 korvar.. Haha reeeeeekord! Nej men jag trode aldrig att ja skulle äta så mycket! ;o.

OCH GUUD! Jag, Moa och Karin skulle möta Emelie vid minigolfsbanan, Och Karin ville byta om lite snabbt, eller ta av sin sina strumpbyxer, och då var hon tvungen ta av sig shortsen, så vi stod med våra jackor runt henne medans hon bytte om. Och vi började garva så mycket så både jag och Moa släppte jackorna! HahAHAHAHHAHA Aldrig garvat så mycket i mitt liv tror jag ! hahahaha!
MEn nu  ska ja fixa mig klart och gå ut med dom töntarna (a).
CIIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0