SOOOOMMARLOV!

Haha nu har jag äntligen sommarlov!
Gick upp hyfsat tidigt för att fixa mig sen drog jag till kyrkan. Vi sjöng lite, och sen var det över OCH VI FICK FUCKING SOMMARLOV! Hahaha! Alltså, jag kan inte fatta det! Ledig i 10 jävla veckor! Fan va skönt!
Sen åkta vi hem och gjorde jordgubbs tårta! Muuuumms! Och sen direkt efter det.. Somnade jag ! haha Det känns så skönt att bara kunna gör a det! Eller alltså, det kunde jag annars också. Men ah ni fattar ;)





Hehe jag har fått tag i lite bilder från bla konfirmationen men de lägger jag in sen!
Ha ett bra liv i imorgon ni som inte slutat! Själv ska jag dygna Mohahahah! (inte för jag vill utan för att jag kan !) Hahahahahha!
Take care!

Kommentarer
Postat av: Alex

Men vem är den stilige pojken i grå kavaj då?!?:D

2009-06-13 @ 13:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0