tävling igen.

Okej jag har inget roligt att skriva om, väntar just nu på att Karin ska lägga in bilderna från en rolig sak, hoppas hon gör det snart så jag kan sno lite. Haha.

Kan väll bjuda lite på mig själv så länge.


Häftigt va? Hähä.


Kan väll fortsätta med den lilla tävlingen jag hade förut. Gissa mun! Haha. Men nu har jag tagigt en manlig artist (jag vet att det liknar en tjej mun),  jag tog en artist nu så att alla som inte känner mina kompisar kan gissa ;) Så kom igen! inte såå svårt! Presenterar vinnaren imorgon.



Men nu ska jag ta lite youghurt och sen kolla twilight.
Naaajs!
Take care!

Kommentarer
Postat av: karin

alexander rubak!! :D:D

vad ska jag lägga ut en bild på :O

2009-06-04 @ 15:29:00
URL: http://hejpamej.blogg.se/
Postat av: moa

ALEXANDER RYBAK är det juuuuu :)

2009-06-04 @ 16:55:44
URL: http://thelifeofmoa.blogg.se/
Postat av: matilda

ALEXANDER RYBAK :D

2009-06-06 @ 22:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0