TÄVLING LÄNGS NER I INLÄGGET!

Jag fick just reda på att sebbe ska ska internet snart så slänger in lite bilder från idag.


Oh hello sexi mama! Här står Karin och tränar hemma hos Mikael, och väcker hans låssas pappa ;D Hähä.


och här bada Mikael och Jonte, jag förstår mig inte på dom två.. Det regnade och var as kallt.. ?


Ja men här kom det med en liten TÄVLING! Den går ut på att gissa vems mun det är. Och alla som säger rätt har chans att vinna, så ge inte upp! Jag lottar fram vinnaren ikväll! Och vad vinner man? Jo man vinner en länkning och en super saxig bild på sig här i min as c00la och kända blogg! Haha. Så kom igen! Vem kan det vara?
(
hehe jag vet att du kommer döda mig, men du e super sweet, förlåt!)

Nej nu känner jag att de luktar grillat, ska kila iväg och se om det är våran grill som luktar eller om vi ska äta något annat gott.
Ciiiaooo!
And don't forget! Beecool!

Kommentarer
Postat av: Ida och Matilda :)

Moa ? :D<3

2009-06-02 @ 16:46:13
Postat av: karin

whatta tog du bild på min asheta rumpa :O haha knasig frida :P jag tror att det är moa!

2009-06-02 @ 19:12:41
URL: http://hejpamej.blogg.se/
Postat av: Rebecca

JAG MÅSTE HA RÄTT!

Sebbe?(a)

2009-06-02 @ 19:29:25
URL: http://bratzdocka.blogg.se/
Postat av: Alex

Solveig?

2009-06-02 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0