.

Ja nu har jag så övertråkigt så att det itne är sant! Så jag snodde ett ''litet'' test ifrån Kenza.  Och jaaa! Jag tror att exakt alla kommer orka läsa igenom hela! Haha (?)

1. Hur gammal är du om fem år? 19 år och 7 månader.
2. Vem var den sista du träffade? Gills min momi? Om inte så var det min underbara kusin och moster!
3. Hur lång är du? Ingen aning! Kanske 165 eller nått sånt.
4. Vilken var den senaste film du sett? Kollar nästa aldrig på film, men det var väll Twilight.
5. Vem ringde du senast? Jonna.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ja :p - Karin.
7. Vad är dagens planer? Duscha, geeka data, sova!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hmm.. Inget, Hatar min mobil! Haha. Men hur ska man annars ta kontakten med alla människor?
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Typ två minuter sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Jag vet inte vad amn kan kalla det.. Någon konstig färg iallafall.
12. När vaknade du idag? Nio typ.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat som att jag har hittat och tagigt hem eller bara sätt ute? Ja jag har väll hittat en katt förut. Men inte tagigt hem.
14. Vilken är din favoritplats? Jag gillar väll det flesta ställerna.
15. Vilken plats föredrar du minst? Bålsta.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag är väldigt spontan, så jag kan hamna vart som hällst!
17. Vad skrämde dig som barn? Jag är väll fortfarande barn? Men när jag var mindre så var jag livrädd för våran damsugare.
18. Vem fick dig att skratta senast? Majken.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag vet inte vad det är, så antagligen.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Nu sitter jag vid en stationär men har en bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Alltså har inte direkt kläder, Men jag brukar sova i någon stor skönt T-shirt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Dricker inte.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommarn, skor på vintern.
26. Är du social? Sjukt blyg när jag nyligen träffat någon, men sen är jag översocial.
27. Vilken är din favoritglass? Sandwich.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Inegn aning. Spara tills jag blir lite äldre tror jag.
29. Tycker du om kinamat? Yummie!
30. Tycker du om kaffe? Neee!
31. Vad dricker du till frukost? Milk.
32. Sover du på någon särskild sida? Niet.
33. Kan du spela poker? Jag kunde. Men kommer nog inte ihåg..
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det ? :)
35. Är du en beroendemänniska? Om jag är beroende av något eller what?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Neee!
37. Vill du ha barn? Nu nej!
38. Kan du några andra språk än svenska? Jajemensan.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jupp.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Ingen aning.
42. Äger du dyra smycken? Hmm.. Fick ju några pima smycken i konfirmationspresent. Kan gissa att pärlorna kostade en del.
43. Har du någon gång testat narkotika? Niet.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Chockolattéboll.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Karin! Helt klart!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på ovansidan av mig hand som jag inte äns vet vad jag har fått det ifrån.
47. Vad har du för ringsignal? Maakus låten. Mihihi.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jooo.
49. Flirtar du mycket? Niet
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen bild just nu. Ska fixa en design så jag kan ha det snart.
51. Kan du byta olja på bilen? Neee!
52. Har du fått fortkörningsböter? Jo verkligen! Jag cycklade så fort så att polisen knappt hann ikapp mig! Hehe.
53. Vilken var den senaste bok du läste? LÄSER Da Vinci koden. Fast det går lite si sådär. Läser bara om jag verkligen fastnar för den.
54. Läser du dagstidningen? Nee.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nee.
56. Dansar du i bilen? Oja!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Brukar inte lyssna på radio. Men den jag kommer ihåg var The Voice.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett recept på chocolattébollar.
59. När var du i kyrkan senast? När jag konfirmerades. Ett par veckor sedan...
60. Vilka personer utmanar du? Absolut INGEN får göra den här! Nej jag drev, Jag utmanar alla helt enkelt!


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0