om man inte har något liv och vill lära sig ett och annant ;)

Okej, nu när jag har tid kan jag väll blogga lite.
Kan väll ta från den dagen då när jag var ute med matilda, felix, eric och alex.
Okej, matilda kom till mig efter att jag hade ätit, och vi åt lite glass med melon. Melon är blä men glass e mmmm! Och så satt vi och lyssnade på ''hejdå min bajskorv'' låten ett bra tag. Jag vet att jag är äcklig, omogen och har sämst sinne för humor. Men sån är jag, that's it!  Men sen så¨stack vi ifallafall iväg och mötte Karin. En sak som jag kan medela bara lite sådär är att jag och Matilda ska flytta till Göteborg och bli göteborgare. Så vi gick ett tag och prata göteborska. Det gick skit bra ska jag bara talaom för er!!!  A men sen så skulle vi möte Felix och Eric vid minigolfbanan, men när vi var där så  fick vi reda på att dom inte äns hade börjat cykla från hagviken... För att Eric hade lite svårt för att välja vilka brallor han skulle ha (?) Dom grabbarna har fan mer komplex än vad vi har. (a)  Aja, så vi satt och lyssnade på musik vid smultronstället till dom kom. Och sen skulle vi tydligen möte Alex och några brudar vid Futurum, så vi stack dit. Dom va väldigt sega så vi fick vänta en stund på dom. Men sen när dom äntligen hade kommit va typ alla as sega och bara stod där medans jag, Karin och Matilda ville dra ner till den där ''hemliga'' grejen nera vid Grönadalen. Men vi drog iallafall. Sen ringde vi Felix och frågade vart dom var. Dom var tydligen påväg men de gick lite i sin egna takt...  Så vi satt och väntade igen iallafall. (det var mycket väntade för oss den kvällen). Men tillslut så kom Eric och Felix, och tydligen skulle Alex och ena tjejen komma fast dom vart lite efter. Men vi cyklade iallafall ner till Grönadalen, men då hade allt som va där nera försvunnit. Och alla vart jääätte ledsna!  Men sen kom iallafall Clara som hade vart på Grönan och börja bertätta om allt hon hade ätit och vad hon hade åkt. Haha. Och ni som såg på sommarkrysset och hörde någon gallskrika.. så var det Clara! :D Ah men efter en stund så skulle Matilda åka hem. Och Clara, Karin, Eric och Felix åkte hem till mig och satt där en stund. Och så började Felix och Eric leka woodo med en docka som dom hittade. Haha skit kul, jag fattar ibland inte vart man får allt ifrån? Men efter att tag så var Karin och Clara tvugna att gå hemmåt.  Och när dom hade gott så började Felix och Eric att blande ner salt i colan.. haha det var skit äckligt!!! Och sen stoppade dom ner lite ruccola (?) och blommor.. Men det vågade jag inte smaka... Och sen tingde Matilda och tipsade om Glass med peppar. Så jag gick in och hämtade glass, peppar, kertsup, salt och lite te. HAHAHAHA jag vågade först inte smaka för det luktade piss! Men sen så stoppade jag ner fingertoppen och smakade. Och om jag ska vara ärlig så var det inte super äckligt. Det smakade typ bara kertsup och peppar. Men jag tog ju jätte lite. Inte lika mycket som Eric och Felix. Hahaha och Felix kräktes och börja typ grina.. Jag och Felix började sen att tvinga i Eric mer eftersom han inte kräktes och då va det inge kul... Amen sen hittade vi lite sniglar som vi skulle hälla salt på för då dör dom ju...Fast jag tyckte synd om dom så jag kaste iväg dom. Men sen tog F&E en snigel och hälte salt på.  Usch! Det började bubbla..   amen sen var det deras tur att rulla hemmåt. Och när de skulle säga hejdå som höll någon av dom fast mig och blåste sån där äcklig lukt i ansiktet på mig. BLÄÄÄÄÄÄÄ! Inte mys!
Ah men det var typ det.. kollade på rallybrudar på kvällen sen.

Ah men ska dra lite snabbt vad som hände igår och idag.
Va med alla vanliga, plus Moa som äntligen kommit hem från Småland. Wiiie! Vi spelade fotboll och mitt och Tildahs lag utklassa de andra helatiden! Och jag måste sääga det en gång till.. NI SUUUGER!!!!! Mohahaahh.
Amen sen stack jag, Matilda och Felix ner till bryggan här vid mig och satt en stund och prata. Sen började jag bli busig och börja skvätta vatten. Och starta ett vattekrig. Matilda ville inte va me så det var bara jag och Felix.. Jag tror att jag förlora. Men han fuska!!! Amen sen när vi skulle gå så vart han helt knäpp. Hahaha sa fuck till allt, och h¨åller på än idag ;) mohahah, nej, den som inte va me fattar inte.  och juste, Matilda som hos mig och vi somna sent. FYYYY! Jag får inte det. För vi ska mötas halv 11. För att sola och bada. Vilken vi gjort idag hela dagen typ.
Bilder blir det en annan gång eftersom internet är seg som ni vet.
men ha det bra så ska jag ta och sova nu.
Bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0