Ett längt j*vla klagoinlägg.

Vad ska förkylningar vara bra för?
Jag HATAR att vara sjuk! Finns inget som är bra med det!
Hur många sockor man drar på sig fryser man iallafall.
Man kan inte sova med stängd mun för då kvävs man eftersom man är så förbaskat täppt i näsan, och då blir man så torr och äcklig i munnen så man börjar svälja för att få mera spott i munnen, men det går typ inte att svälja, för att man har så jäkla ont i halsen!
Och så fort man hostar så gör det ont i hela kroppen, folk kan knappt ta i mig utan jag jag gnäller.
Så nedrans frustrerande!
Och så är man hemma själv så dagarna. Det är för varmt för att sova, och för trött för att göra något. Och inget bra på TV.
Och nässpray vill jag inte ta, för det smakar bara äckligt och gör ont i näsan. (Fast mamma tvingar mig att ta det iallafall).
UUSCH! JAG HATAR FÖRKYLNINGAR!


Jo.. Jag känner mig lite som en sjuk giraff.

Kommentarer
Postat av: Frugan

frida, man behöver inte ta nässpray förstår du ;)

man kan använda en sån där smet man smörjer på halsen

Jag är insatt förstår du ;)

<3

2009-09-15 @ 20:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0