SKA SPAMA NASA!

Jag och Emma satt och chatta en stund då vi kom in på det där med ISS.
Frida: Det tar typ 90 minuter för ISS att åka ett varv runt jorden.
Emma: Ofta 90 minuter?
Frida: Jaa! Det är sjukt fort!
Emma: Ja, ellerhur! Blir dom inte åksjuka typ?
Frida: Inte vet jag, fråga dom.
Emma: Ja det ska jag göra! Jag ska typ mejla eller nått.
Frida: Åhh! det vill jag också göra!
Emma: Men svarar dom då?
Frida: Skicka många! ;)
Emma: Ja då lär dom ju se något iallafall.
Haha nyheterna nästa dag:
" -VI HAR ETT PROBLEM!'' SÄGER ASTRONAUTEN CHRISTER FUGLESANG, ''VI BLIR SPAMMADE AV TVÅ 15-ÅRIGA TJEJER NERE FRÅN JORDEN.''
"Denna insident kan nu leda till rättegång då Fuglesang kommer tillbaka till jorden och kan bevisa sina anklagelser mot flickorna.
- Vi har haft svåra komunikationsproblem med ISS den senaste tiden, spammandet måste sluta! Annars kan det få förödande konsikvenser. Säger en talesman för NASA.
till aftonbladet.

HAHAHA HUMOR PÅ HÖG NIVÅ! :D

Kommentarer
Postat av: Hon ni kallar emma (:

riktig humor på hösta nivå ;D <3

2009-09-03 @ 16:47:26
URL: http://skogsungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0