Bilder från igår och idag.

Bilder från igår.


Peter Siepen, och såhär står det i rutan:

 
Hahaha.
Och vet ni vad jag fick reda på för ett tag sen? Att Marie inte var den ända han var tillsammans med under den tiden, han var även tillsammans med min moster! Haha...


...och det ger Moa tumme upp för!


Haha ville bara visa vilken fin Hello Kitty krona Meja hade i sitt rum och jag provade, uppmärksamma även mina biffiga muskler! Hahahaha!


Och de här äckliga tuggumina köpta vi.


                
HAHAHAHA!

Bilder från idag.

Haha, Johanna, Ida-Lii, Mathea, Moa och Karin. :D


Karin drar till med sin porr-pose.


Och här håller Karin på att ramla, as usual..


Moa och Karin Posar. SEXIGT!


Karin börjar antasta Moa..


... och dom kommer bara längre..


..och längre ner.


Sen blir Karin ännu mer wild and crazy!


Men Moa klara sig iallafall!

Aja,  vi hadde iallafall kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0