I do a missextra style

Ja läste Missextras blogg och fick lust att göra ett liknade inlägg. Nämligen visa vad jag nästa alltid bär med mig.





1. Min medicin. Brukar vanligtvis ha med mig min astma spray också. Och ska snart köpa en ny spruta.
2. Jag brukar inte gå omkring och sminka mig när jag är ute.. Men det kan hända att jag tar med mig parfym och lip gloss.   They say my lip gloss i poppin, my lip gloss is cool
3. Min plånbok och en jävla massa småpengar..
4. Mobil.
5. Nycklar.
6. Och sist men inte minst, men spy-gröna iPod Svenn.



En låt som inte finns med i Svenn, men är ändå grymt skön!

Kommentarer
Postat av: Ariel

sv. hahaha ja han är så rolig!

2009-08-17 @ 13:00:59
URL: http://ariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0