hårfärger och frisyrer

 Blondin. Ja.. Jag har haft långt blont hår. Fast det här är färgat.. Har haft naturligt blondt också. Men hittade ingen bild på det.


 Brunett. Ja efter att jag var blond så tröttnade jag på att ha det helt enkelt.. Jag tröttnar på grejer ganska fort. Så det blev brunt...


 Korthårig. Ja.. Som sagt.. jag tröttnar på saker ganska fort. Så jag klippte kort. Sen har jag haft jag haft det ett bra tag. Men nu håller jag på och sparar ut det till långt och mitt naturliga hår. Jag har ju haft lugg också.. Men hittade ingen bild på det häller.
Vilket tycker ni att jag passar best i?
Själv vill jag vara blond nu igen.. Men när jag väl är det så kommer jag vilja bara brunett eller något liknande.

Men nu ska jag snabbduscha och sen åka iväg och bada :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0