Okej.. Ska skutta omkring snart!!

Ville vara göra den här! Jag tycker sånna är såå roliga!



Inkorgen


Vad skulledu säga till den snyggaste du vet?
Följ med till Grönan :D<3

Vad är din innersta hemlighet?
Jag är på spa eller nämnas och stinas spa och dom ska vaxa mina ben fan vad ont det kommer göra

Vad sa dina föräldrar då du föddes?
Har inte kunnat smsa sen du gick från felix för mobieleo blev blöt:P men nu har det torkat och allt funar... Skulle smsa och kolla så att du kom hem ordentligtbara :) <3och nu när jag skriver det här kom jag på att du inte har några pengar :P

Vad säger din bästa vän om dig?

Vi går på deras konfirmation imorgon! :D

När du är kåt så säger du?
Någon vaken :P<3

Vad säger du innan sex?
Hej hjärtat :)(a)

Och under?
Jag ska träffa ****  idag:P själv :O<3<3

Och efter?
Jag står här nu och väntar tänker inte ringa igen

Hur berättar du för någon att du är kär i han/hon?
Är du med på kvällsdopp ikväll? :D<3<3

Vad säger du när du får syn på ett spöke?
Jag har inga pengar :P<3

Vilken är din bästa raggningsreplik?
Ja men vi är påväg :P<3

När du är arg så säger du oftast:
Haha jag älskar dig också :)<3

Om du ska göra slut, så säger du:
Ursäkta? Haha du är allt för störd ibland lilla gumman<3

Okej den här gången blev det inte så kul.. Men det brukar bli det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0