mummmmsss

Ja nu har Jag, Karin och Moa vart hemma hos Emelie och bakat kladdkaka! Usch vad gott! Men nu mår jag jätte illa!
Kan langa lite bilder.


Här har vi ne fin bild på våran kladdkaka. Själv tycker jag att det liknar bajs. Vad tycker du? Haha.


Karin är  i full gång och äter!


Moa också!


..och Emelie. Haha.


Och här är Emelies super söta hund Nikki. Eller hur de stavas ;)


Och Emelies as coola cykel! (haha).


Ja du.. Karin är ute på helt fel spår... Eller det var vi båda. Vi var inte riktigt säkra om vi skulle komma hem idag. Hehe

Men nu vill jag äta och sen sova!
Take care!

Kommentarer
Postat av: karin

hahaha sexiga bilder på mej x'd

2009-06-10 @ 15:00:44
URL: http://hejpamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0