godagens

Jag vet att min ruubrik är såå lockande, men jag hatar verkligen att behöva skriva rubruker.
Men här ska inte klagas, för idag har ja vart på Grönan med mina hjärtegull, gullehjärt, ja det har blivit mina nya ord ;) Haha.
Haha det var så många fjortisar där! Fast så är det ju alltid.
As skön diskution:

Några fjortis muppar (väldigt små, kanske 97or) kommer fram till en liten tjej i samma ålder och kaxar.
Fjortismupparna: asså kan du sluta glo på oss? Du håller ju på och glor i skolan också!
Lillatjejen: jag kollar inte på er. Säger hon tyst.
Fjortismupparna:
det gr du visst....
Några äldre tjejer som står bakom: asså kan du låta henna va, det värkar som ni mobbar henne.
Ena fjortismuppen: Men lägg er inte i, (eller nått(A))
Och blablabla...
En av de äldre tjejerna: Men dra och fixa din mascara monterhora!
haha man kanske inte fattar men de va jätte kul!
men nu ska ja dra, ciiiiiiiiiiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0