Det var ett tag sedan..

Tjaa! Det var ett tag sedan jag bloggade, typ en månad sen. Men skolan började och det blev bara för mycket. Jag har ju sagt ett antal gånger att bloggen är ett tidsfördriv, och jag hade ju inget tid att fördriva om man kan säga så..
Här har det inte hänt så mycket.. Skolan går bra, dansen går bra och resten.. Jag överlever helt enkelt.

I övrigt då:
- just nu är vi ute på praktik, jag praoar på lugna gatan på fryshuset, riktigt jävla kul! Älskar människorna där!
- ett tag kändes det som att jag hade flyttat till Jonna i Rönninge. Det var så tråkigt här hemma, så drog till henne på helgerna. Men nu har jag flyttat hem igen.
- min humor har inte blivit alls bättre, skrattar nästan åt allt, as usual.
- jag har nog växt några millimeter, annars har mitt ustéende inte ändrats något tror jag. Men ska klippa mig och färga håret.. SNART! (haha lollo?)
- Big-Babbi har blivit ännu mer BIG och Lill-Babbi är inte så lill längre.
- ska på läger i helgen.
- ska på läger igen på måndag, fast då är det dans läger (Y) Jippie!


Inte så intressant, men det jag ville säga var att jag iallafall hade tänkt att försöka blogga lite nu, när jag ändå inte har så mycket att göra.




En liten bild på moi när vi var och åkte skridskor med skolan.
OBS! Jag såg ut som en övermogen jättepumpa i ansiktet, därav den svarta rutan.


Kommentarer
Postat av: sarah

Va ska du! Fett kul, jag har precis anmält mig till ragga/dancehall och hiphop/street! :D

2009-10-21 @ 21:49:12
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0