Shue bre, vad händer jao? peace bre!

Haha jag och Karin lärde oss massa slang på lägret, och kairn är sjukt duktig! (jag förstår ibland inte vad hon säger) Det är mer än vad man kan säga om mig ;)
Som sagt, kommer sakna skit mycket! Han inte säga hejdå riktigt, vart lite stressigt.

Jag: Det har hänt något med min hand karin!
Karin: Vad har hänt bre?
Jag: Jag vet inte :o men det gör ont bre! vet inte vad.
Karin: keff bre
(ointressant) Jag: Någon ---- addade mig på fb och vet inte om du kanske känner honom..
Karin: fett sjukt abou, känner inte till någon ---- bre
Jag: haha du har suttit pch pluggat det där va? :P
Karin: jaa fett bre! burre har inspererat :D
Jag: haha
Karin: aboooooooo, men abou, ska gitta ner ner opch hämta oboy, bazza inte allt för många medans jag är borta bre

Jag: vi har ju våra namn: Kurre, Murre och Furre.
Karin: vi kör på dom bre! folk kommer fett med tro attvi ska dabba dom bre
Jag: dabba? :P
Karin: slå ner!!!




haha kommer nog aldrig lära mig det där.. men det löser sig säkert.
Men nu ska jag fixa lite till imorgon, då är det ju dansläger förfan! :D
bjuder på en bild på mig, Karin och Moa i super sexiga 3D briller, ska försöka få tag i fler bilder från lägretm tog inga själv typ:P

 

Kommentarer
Postat av: KycklingPatte aka Kurre

abooo , fett med kattiga vi är bre

x)

2009-10-26 @ 10:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0