Nobody is perfect!

Ni vet att folk brukar säga att man inte ska ge sig själv kritik. Jag håller faktiskt inte med. Jag tycker att man ibland ska få höra lite dåliga saker för att få motivation.
Jag menar inte man att man ska stå och säga ''åååh fan va feet jag äääär'' eller ''nej jag är så ful, ingen vill ha mig, jag kan lika gärna gå och skära mig''. Det jag menar är att man kan inse att man har dåliga sidor, så att man kan bättra sig.
Tillexempel: Jag är väldrigt dålig på att ta emot och ge komplemanger. Och jag vill bli bättre på det. Så därför säger jag det till mig själv. För om inte jag gör det, då kommer ingen annan häller det.
Självklart tycker jag att man ska ge sig själv komplimanger och sånt som alla säger, men ni fattar poengen i det jag säger va?


Kommentarer
Postat av: moiiiiiis

JAG: Jag tycker man ska säga till någon om man tycker att den är tjock, för då börjar den ju banta! :D

2009-09-12 @ 12:37:26
URL: http://friskolebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0